g'night

Lite dålig uppdatering idag. Men för en gångs skull har inte alla jobbat, och jag har faktiskt fått träffa någon annan än min mor och min hund. Så som ni förstår prioriterade jag inte riktigt bloggen idag.. Nåja.

Har varit hos Stina nu på kvällen. När jag och Linnea skulle åka hem tänkte vi ta nian. När vi står på busshållsplatsen inser vi att nian inte går. Så vi går till centrum och tar ettan. När vi kommer in till stan inser vi att fyran inte går. Så vi går hem.. Men vädret var fint, sällskapet var fint så det blev en fin promenad.

Imorgon ska jag till Linnea klockan elva. Jag bjöd in mig själv. Sen får vi se om jag är vaken klockan elva, but I'll do my best..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0