i know you wanna stay in bed, but it's light outside

Imorse.. Imorse så ringde min klocka nio. Tänkte vara duktig och komma upp då. Jag var (som vanligt) äckligt trött när jag vaknade, så jag slog på tv:n. Det fanns absolut ingenting att se, så det slutade med en dokumentär om JFK. Ej spännande. Jag bestämde mig för att vila ögonen lite vid tio. Jag somnade.. Vaknade igen vid tolv. Så så bra gick det med den uppstigningen..

Nåja, imorgon ska jag göra ett nytt försök. Då blir det även firande av Henke. Marängtårta är lovat. And I'm hoping he keeps his promises.

Och by the way. Eftersom jag kan twittra från mobilen gratis (gratis sms), men man måste skicka mms för att blogga från mobilen kan det hända att jag är mer aktiv där än här. Så pik; skaffa twitter och follow me got damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0