lie to me


För någon dag sedan visades första avsnittet av Lie To Me på tv. Jag såg det, och nu är jag fast. Det är faktiskt väldigt bra. Men sen kan det ju bero på att jag älskar sneaky program. Lie To Me handlar ju om en grupp människor som ser om någon ljuger med hjälp av så kallade "microexpressions" (eftersom jag ser det på datorn utan text vet jag inte riktigt vad översättningen är..). Allt är så sneaky, sätten de listar ut brotten på och allt. And I like it.

Av samma anledning gillar jag The Mentalist och Psych. Och även National Treasure-filmerna, Next och Dan Browns filmer (och böcker), även om dom kanske inte riktigt faller under samma kategori.

Det är bara så jäkla coolt att folk kan vara så smarta. Och jag vet, det är tv-serier. Det är film. Det är inte på riktigt. Men fortfarande; Så. Jäkla. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Manboy

Du missar faktiskt en ganska viktig sak här My. Det är på riktigt.

2010-06-22 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0