otroligt

Helt otroligt. Fast jag skriver att jag inte ska uppdatera förrän söndag orkar sju personer gå in och se om jag uppdaterat. Det värmer. Fast sju kanske inte är ett jättenummer jämfört med.. Inte vet jag.. Kenza? But then again, I'm more awesome than Kenza and don't need readers. Eller nåt. Det är då det jag intalar mig själv.

Och ja, jag sa inget internet. Men det var lögn. Vi har internet. Men det är otroligt segt och omöjligt att få att funka (minus nu då..).

Så, det var allt jag ville säga till er. By the way, mitt schema är chill. Ibland. Men ändå, chill. That's all.

Eller ne, that's not all. En sak till. Idag har min morfar lärt sig vad ordet chilla betyder. En applåd för morfar!


Kommentarer
Postat av: Stina

ÄR DU LEDIG ONSDAD? FÖR VISST VAR DET DÅ LINNEA VAR LEDIG? :D

2010-06-27 @ 21:35:27
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0