season finale

Säsongsfinalen av Desperate Housewives. Ni som inte sett den och planerar att göra det, sluta läs nu.

First
of all. Tänkte inte ens tanken på att Angie kunde ha satt bomben i 'avlösaren' eller vad det nu heter. Så jäkla smart. Hade nämligen lite panik där ett tag.

Second of all. Eddie är ju creepy. Men nu lär han ju åka i fängelse. Eller något.. Och ungen är född. Fick man veta namnet?

Third of all. VEMS UNGE ÄR INTE RÄTT UNGE? Omg, jag är så nyfiken så jag dör. Känns som att det var ju ett tag sedan det kan ha hänt så det måste ju nästan var Bree's, Susan's eller Lynette's och inte typ MJ eller någon. Men vad vet jag...

Fourth of all. Blev inte så chockad när man fick se vem som flyttade in i Susan's hus. Förstod att det skulle vara någon från en tidigare säsong. Men jag kommer verkligen inte ihåg vad han gjorde. Var hans fru Mary-Alice? Och var inte han och Mike inblandad i något mord/dråp på någon tjej? Och hade inte han någon unge som var lite creepy? Eller tänker jag helt fel..? Nåja, det känns som att dom kommer köra lite tillbakablickar i nästa säsongen, för jag är nog inte den enda som glömt med tanke på att han var med i typ första säsongen..

Okej. Det var allt. Blev kanske lite långt. Men ställer man inte frågorna får man ju inte heller svaren. Lite poetiskt sådär på en tisdagskväll.

Nu: sova. Sovmorgon till halv ett imorgon. Ledig på torsdag (!) och max en lektion på fredag. För ja, det finns en chans att vi inte har någon lektion alls på fredag. Vilken skulle vara chill. Natti.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Asså jag känner mig som världens nörd som svarar på detta! Men jag känner att det bara kittlar i fingertopparna! Nu är det så här att det måste ju vara Susans mellan ungar eller bree´s son kanske? för gabys är ju uppenbarligen hennes typ?! Oh my god jag vill se mer!! när är nästa avsnitt? typ i höst elr? MWHAHA flummigt! Hejdå : )

2010-06-01 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0