svar på tal

Jag tycker det är svårt att svara på kommentarer (för jag får ju så många..).

För om jag kommenterar någons inlägg är det ju ingen ide för dom att svara under samma inlägg för det är ju inte direkt så att jag kommer att kolla igenom alla kommentarer varenda dag för att se om jag fått något svar.

Men om någon svarar mig i ett utav mina egna inlägg blir ju svaret taget ur sammanhanget, och jag som inte har så bra minne kommer sällan ihåg vad jag kommenterade och kan då inte heller förstå svaret.

Ni ser problemet va? Så, därför svarar jag nu på Jasmines kommentar här.



Jag håller helt med om ditt resonemang. Min teori är att det är Danielle (alltså Bree's dotter) och Julie (Susan's dotter) det handlar om.. Men vad vet jag.

Och en fråga jag glömde ställa igår. Varför körde Orson över Mike? Jag kommer verkligen inte ihåg orsaken och det är freaking asjobbigt. Svar uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0