this day, this year, this life

Dagens första..
..vinst blev i Målarmysteriet (Linneas egna version av Cluedo) efter att jag förlorat i båda Vändtia och 500.

Årets första..
..vattenkrig utbröt idag. Med Linnea. Lite halvhjärtat. Det blev lika. Enligt mig.

Livets första..
..omgång av Wall Street. Jag förlorade. Inte så förvånande. Men det var kul. Och lätt beroendeframkallande.

Dagens sista..
..ja, dag innan i stort sett alla börjar jobba förutom jag då. Kul.. Verkligen jättekul. But it's okay. I'll be fine.

Årets sista..
..ehm.. Ja.. Årets sista 13 juni.. He he, när man inte kommer på något bättre tager man vad man haver.

Livets sista..
..här tänker jag inte ens försöka komma på något. Klockan är tio i två. Jag borde sova. Jag ska sova. Nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0