vlog, can you guess the scene??

På Linnea's begäran gjorde jag färdigt videobloggen nu, istället för imorgon. Två saker vill jag säga innan ni kollar på filmen. Eller nej, tre saker.

1. Jag vet. Min engelska är inte den bästa. Om jag gjort några misstag med grammatiken or whatever. No need pointing it out..? Men om du heter Linnea Lantz kommer du väl göra det ändå. Men endast då är det okej.

2. Jag vet. Mitt skådespel är inte det bästa. Jag var verkligen inte född att skådespela. Men jag gjorde mitt bästa. Och nu behöver ni ju inte fokusera så mycket på det. Mer vad det är jag vill ha sagt. Ok? Bra.

3. Det skulle ju vara trevligt om ni verkligen gissade nu. För det här tog ett tag att göra. Och det resulterade i ett stökigt rum efter många klädombyten. Ni ska bara veta vad jag gör för bloggen alltså. Så lämna en kommentar med era gissningar, vare sig ni kan alla eller bara en. Cause I want them, I wanna know if you enjoy my vlogs. I do them for you.

Okej. Slut på uppmaningar. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: linnea

ÅHHH VAD FINT!



kan bara den sista dock.

BARNEY OCH TED! i slutty pumpkin, right? ÅH VAD FINT!

2010-06-19 @ 12:06:15
Postat av: Stina

Den första: CARRIE FRÅN SEX AND THE CITY FILMEN Den sista: HOW I MET YOUR MOTHER! (dina skådespelar talanger är inte att klaga på!)



Nu vill jag ha en länkning som pris! ;)

2010-06-19 @ 21:23:30
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0