weddingday


Så jag har legat och slökollat på bröllopet nu idag. Eller ja, själva bröllopet börjar ju nu.. Men jag har spanat in klänningar på alla kungligheter osv osv. Ville ju se Victorias klänning.

Tyckte den var fin. Väldigt enkelt, men också klassisk. Det är ju inte så att man kommer kolla tillbaka på bröllopet om 30 år och tänka 'vad tusan hade hon på sig?!'. Och det är ju bra. Inte klänningen jag skulle ha valt, men definitvt prinsessmaterial.

Har inte så mycket mer att säga om bröllopet. Känns inte att det blir så stor skillnad. Dom har ju varit tillsammans ganska länge redan, visserligen kanske Daniel får vara med på mer grejer nu. Men det kommer ju inte vara så stor skillnad så jag kommer märka av den särskilt mycket. Nåja. Lycka till med äktenskapet. Eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0