Zzzzz


Hur kommer det sig att varje gång jag sätter mig på balkongen för att läsa blir jag supertrött..? Två gånger har jag somnat när jag suttit och läst. Två gånger kanske låter lite, men nu ska vi tänka på att jag menar i år och sommaren har ju inte pågått så länge.

Idag när jag satte mig på balkongen hände samma sak. Men denna gång somnade jag inte. Jag gick in istället. Thank god for that. I don't like sleeping during the day. Och så måste jag försöka gå och lägga mig tidigare ikväll, har fortfarande inte lyckats med mitt mål för sommaren; kliva upp innan halv tio varje dag..

Kommentarer
Postat av: Torsteinsophia

It is the coolest site,keep so!

2011-12-08 @ 11:04:38
URL: http://torsteinsophia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0