a quickie

Snabbt inlägg hära.

Kom precis hem från stugan. 200 blogginlägg att läsa. Måste duscha och kolla Project Runwayfinalen. Klockan är halv tio, och det är skola imorgon. Tungt. Skulle egentligen vara hemma vid åtta, men sen när har min familj varit i tid liksom? Gjorde en vlog innan jag for, men han inte spela in en grej för datorn blev seg och jobbig och Desperate Housewives hann börja. Och om jag lägger upp den nu blir det lite tokigt, för den var som aktuell just då.. Men jag kanske gör det ändå, we'll see. Först och främst måste jag spela in sista delen.. Ehm, ja det var allt jag hade att säga. Från och med imorgon börjar jag blogga som vanligt igen. Yey för er.

Nu; duschen. Sen; PRfinal + chips. Senare; SOOOOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0