bake a cake

WHAT THE FUDGE?! Det är inget Desperate Housewives ikväll! Först blev jag ledsen. Men sen insåg jag; då kan jag kolla oth istället!!!

Och jag har bakat tårtan nu! It's done! Vill ni se den? Jag vet att ni vill.

Mer än såhär får ni inte se. Inte förrän imorgon i alla fall (okej, nu förutsätter jag att de enda som läser min blogg är mina klasskompisar. And I hope that's not the case. Men ni andra, som inte får se den imorgon, får ändå se den imorgon. På bloggen!).

Och jag vet att den utseendemässigt lätt får högsta betyg. Men nu är det upp till Henke, är den delicious nog för en femma..?

Kommentarer
Postat av: henke

time will tell!

2010-03-30 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0