cleaning my room

Jag har städat sen två. Förstår ni hur länge det är?! Måste räkna ut hur många timmar det är. Två, tre, fyra, fem, sex; FYRA TIMMAR! Är jag bra eller bra? I would guess bra.

Jag sa ju att jag skulle lägga upp en bild på mina fina strumpor. Igår när jag kom till Linnea såg jag att både hon och Malin hade svarta sockar. Jag hade inte riktigt svarta sockar. Så jag tog en bild på det. Hey why not liksom?

Kan tillägga att färgerna är i rätt ordning också. På NO:n på högstadiet lärde vi oss i vilken ordning regnbågens färger är. ROGGBIV; röd, orange, gul, grön, blå, indigo, violett.

Slängde in två till bilder också. Det här var dom enda tre bilderna som togs. Först ut är jag. Och jag var inte så het igår, så ni ska vara glada att jag hade korten för ansiktet..

Den andra är Linneas awesomeiga fruktssallad hon gjorde till mig. Men insåg precis att den inte alls var från igår. Utan i förrgår. Men den ägde. Hon hade även gjort chokladsås. Så jag åt chokladsås men fruktsallad. Asgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0