first and last


Har varit och spunnit i 30 minuter nu. När jag, Stina och Linnea skulle gå till omklädningsrummet upptäckte vi att hennes converse var borta. Vi sökte efter dom, men hittade dom ingenstans. Så nu till min fråga; vem tar ett par converse i storlek trettiofem? Vem stjäl ens ett par skor? I just don't understand. Men förhoppningsvis så vandrar dom tillbaka till Stina igen!

Och just nu är jag lite stressad. På tre timmar måste jag duscha, baka tårta och PLUGGA PLUGGA PLUGGA! Och jag är inte så effektiv alla gånger.. Och när jag gjort allt detta planerar jag att öppna min näst sista godispåse och kolla på de tre c:na; Christine, Cougar Town och Cesperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0