"...if you wear cologne you can steal..."

Vill gå och sova. Och nu tänker ni säkert; 'MEN GÅ OCH LÄGG DIG DÅ!'. Men jag har precis målat naglarna, så dom måste torka. Bad move by My.

Kul grej som hände long time ago, sportlovet om jag minns rätt.

Jag var inne på Åhléns och kollade på deras rea. Jag skulle snurra på en snurrgrej med kläder (you know what I mean). När jag ska ta tag i lite kläder att dra i råkar jag istället få tag i en tants band på väskan (det var ett långt band, jftr)(jtfr, min egna förkortning; just for the record). Så när jag ska dra drar jag i hennes väska. Hon måste ju ha trott att jag försökte sno den eller något. Måttligt pinsamt.

Ett inlägg utan bilder är enligt min mening pretty boring. Men jag har ingen bild på mig då jag försöker sno en tants väska. Så jag kör med en random, men asrolig bild istället.
Det här är två olika bilder, men man skulle lätt kunna tro att jag bara klippt bort Linnea på ena bilden. Öhlund hoppar exakt likadant, och jag finner detta otroligt roligt. Men det kanske bara är jag.

Otroligt roligt. That sounds kinda funny!

Och jtfr (he he), på tiden det tog att skriva det här inlägget (var lite splittrad) hann mina naglar torka. Freaking awesome, nu kan jag sova. Nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0