let me sing you a song

Nu sitter jag och väntar på Malster. Hon sa att hon skulle komma sex. Men hon brukar antingen vara väldigt tidigt, eller lite sen. Jag gissar på det senare eftersom klockan är 19.59 när jag skriver detta.

We will probably be kickin' it old school tonight and play some games.

Okej, nu till själva poängen av inlägget. Jag har en tendens att börja sjunga när jag säger vissa ord eller meningar. Let me give you some examples.

Detta tror jag att jag har nämnt innan. Men jag säger det igen. Är det kallt så sjunger jag antingen...
...låten från bring it on; 'I said brr, it's cold in here. There must be some Clovers in the atmosphere..'
Eller så sjunger jag:
...Laleh's låt; 'It's cold around me..'

Om jag ska säga till exempel hur länge det är kvar till bussen börjar jag alltid sjunga på...
...Madonna's och Justin's låt (visst var det han? För lat för att kolla upp det..); 'We only got four minutes to save the world..'
Och då spelar det ingen roll hur många minuter det är kvar. 'Four' kan bytas ut mot vad som helst.

Om jag ska säga att vi ska svänga till vänster börjar jag alltid sjunga...
...Beyonce's låt; 'To the left, to the left, everything you own in the box to the left..'

I could go on forever. Men jag vill inte tråka ut er.

Kommentarer
Postat av: henke

just kickin' it oldschool!



helt rätt! :D

2010-03-27 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0