samtal med baloo, 14.57

- Hej Baloo, jag tänkte fråga dig en sak.
- Okej, jag lyssnar.



- Okej, jo jag tänkte om du ville göra en grej för mig? Det går jättesnabbt.
- Sure, allt för dig matte.
- Är du säker? Du blir inte arg på mig om det visar sig vara något du inte vill?
- Nejdå.
- Helt säkert?
- Matte, det är helt säkert. Kolla in i mina ögon. Dom här ögonen ljuger inte. Vi kan till och med skaka hand på det om du vill?
- Okej, låter bra. Tack.



- Bra, men då går vi då!
- Sure, whatever you say matte.



- Okej, det här var inte riktigt vad jag tänkte mig matte..
- Jag vet att du hatar att bada, men du lovade att inte bli arg. Kom ihåg det!



- I'm not talking to you anymore.





- Men nu är du ju reni alla fall Baloo! Nu är du väl inte arg på mig längre?
- ...
- Okej, men jag ska kamma dig nu. Sen kan du gå och sura någon annanstans.



- Se så fin du blev Baloo! Nu kan du ju omöjligt vara arg längre!
- Matte, både du och jag vet att jag ser ut som en idiot i mittbena. Ända envisas ni med att kamma mitt hår så.
- Jag tycker du är jättefin i mittbena Baloo.
- Men det tycker inte jag. Okej matte? Bra.



- Nåja, spring iväg nu Baloo. Men försök att inte bli så rufsig!
- Visst matte, visst.. He he.
- Är du ironisk nu?
- Vaaa?! Nejdå.. Det det skulle jag aldrig vara!
- Okej, vad bra.

30 sekunder senare...


Kommentarer
Postat av: Birgerjeanette

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 @ 11:06:34
URL: http://birgerjeanette.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0