the list

Idag har jag..

..tränat! Jag sprang i tjugofem minuter. Eller ja.. Jag sprang först en kvart, sen fem minuter och så gick jag lite däremellan. Men en kvart är fett duktigt för att vara mig. Jag har noll kondis. But I'm working on it.

..blivit utelåst! Jag har tappat bort min nyckel. That's bad. Men som tur var kom mor efter några minuter, så jag behövde inte så i trapphuset länge.

..bakat en kaka! Kärleksmums om jag minns rätt? I våran kokbok står det nämligen 'Kakor till My' för jag gillade dom så mycket när jag var liten så mor döpte dom till det.

Ikväll ska jag..

..kolla på Desperate Housewives. Freaking awesome. Till det kommer chips och kaka ätas. Freaking awesomeigare.

Slut på lista. Roligare än så var inte min dag.

Justja, the blåmärken. Min mor tror att det var från mina bh-band. Jag tror på min mor (hej oavsiktligt rim).

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur rimmade det? haha :D

2010-03-09 @ 22:31:49
URL: http://jasminepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0