förgrunden eller bakgrunden?



Jag är sämst på att uppdatera.. Min bloggpaus var för lång. Jag glömmer ju bloggen!

För tillfället kollar jag på Teen Mom och lyssnar på Concerning Hobbits.

Haha, kul grej som hände igår. Jag, Linnea och Malin ligger och kollar på Solsidan. Det är två killar i bild, en står i förgrunden och en i bakgrunden. Jag frågar något om en utav snubbarna och Malin säger; 'Menar du han närmast tv:n?'. Och jag tänkte inte så mycket på vad hon sa, för jag fattade ju att hon menade han som stod i förgrunden.

Men nu när jag tänker efter. 'Närmast tv:n'. Hur står man närmast tv:n om man är 'i' tv:n?

Kanske inte så kul nu i efterhand, men då var det otroligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0