fabolous life of my



Oj vad dålig jag har varit på att blogga på senaste tiden. The problem is att jag inte har något att blogga om..

Det enda jag gör på dagarna just nu är att plugga, kolla på Förhäxad och House. The fabolous life of My. Förövrigt är Förhäxad awesome. House också. Att plugga är inte lika awesome...

Idag såg jag en kille ta en hel rad med raggmunkar. By the way lixx. Men hur som helst. Förstår ni hur mycket en hel rad raggmunkar är?! När jag berättade det för resten ville dom ju att jag skulle peka ut honom som tagit så mycket mat. Men jag blev så chockad när jag hörde 'äh, jag tar nog hela raden..' att jag glömde kolla vem det var. Allt jag kunde göra var att stirra på den fulla tallriken.

Kände för att berätta det. Det var det mest spännande som hände under min dag. Eller nej, det var det inte alls. Jag fick reda på att dom säljer godis billigt på Coop. Gissa vart jag kommer befinna mig imorgon..?


Kommentarer
Postat av: henkelito

förhäxad <3 !

2010-03-25 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0