bastu

Igår när jag och Linnea var på väg in till stan för bastuhäng valde min cykel att ge upp. Mitt på Bergnäsbron. Framhjulet slutade snurra. Don't ask how.. Det slutade att vi fick dra/bära cykeln till Robin..

Och nu måste jag bara berätta för min mamma att hennes älskade cykel inte riktigt funkar längre..

Och förresten. Bastning är sjukt underskattat. När vi kom tillbaka till Linnea igår sa jag att det inte var rättvist att inte jag hade en bastu i källaren också. Linneas svar..: 'Men vi har ju en bastu..'. OMG. Varför har jag aldrig tänkt på det.. Fast sen är det ju ganska värdelöst att basta med Linnea. Men ändå. Linnea. En dag ska vi basta. Okej? Bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok. funkar.

2010-05-08 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0