cause i would walk fivehundred miles. run you say? i don't know...

På lördag är det milen. Och jag är taggad. Jag, my-eriksson-har-aldrig-sprungit-mer-än-en-meter-my. I know. Men just nu känner jag hur min hals inte mår bra. Och det är illa. Men om jag ignorerar det så borde det gå bra. Jag ska dricka te ikväll. No way in hell att jag är sjuk till min första mil.

Kom och tänka på det när jag skrev det här inlägget. Jag har aldrig någonsin sprungit en mil. Aldrig. Så det blir min första gång. Jag har tänkt att det är lite som att man säger 'Jag har aldrig blött näsblod' (och så har man det ;ppPppPP he he). Men så har man gjort det när man var liten och man kommer bara inte ihåg det idag. Men så är det ju inte nu. Jag har aldrig sprungit en mil. Finito lixx.

Så det ska bli spännande. Jag taggar. Heja på mig!

Kommentarer
Postat av: kex

my. jag hoppas av hela mitt hjärta att du vinner över linnea. snälla gör det. snälla?

2010-05-18 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0