[fail]

När jag vaknade i morse så var inte min mor hemma. Jag klev upp och donade på ett tag. När hon fortfarande inte kommit hem bestämde jag mig för att ringa henne. And so I did.

Jag var i köket så jag använde den icke bärbara telefonen där. Jag ringde och ringde och ringde. Men fick inget svar.. Så jag gick till mitt rum igen. Jag kollade på min mobil och såg att min mamma hade ringt mig. Så jag ringer upp från mobilen. Men när jag sitter där och väntar på att hon ska svara börjar det ringa i hemtelefonen.

Så jag lägger på och går till vardagsrummet för att svara i den bärbara. Men när jag svarar är det ingen där... Så jag tar med mig den bärbara telefonen till mitt rum och ringer min mamma igen. Men precis när jag ringer därifrån börjar min mobil ringa så jag svarar. Sen inser jag..

Jag och min mamma har ganska liknande mobilnummer. Och jag har en tendens att blanda ihop dom. Så alla gånger jag försökt ringa min mor har jag ringt min mobil. Och när jag då tryckte ring upp på min mobil ringde jag ju hem.. Så sen när jag väl slog rätt nummer svarade hon direkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHAH.. du är så himla dålig.. åhhhhhhhhhh my

2010-05-29 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0