music

Antar att de flesta har hör 'I Gotta Feeling' (Black Eyes Peas), 'Kids' (MGMT), 'Time To Pretend' (MGMT) och 'All The Right Moves' (One Republic).

Det är ju ganska kända låtar. Ganska populära låtar. Men jag gillar dom inte. Och det är väl inget fel på det. Men grejen är.. Jag tycker dom är bra. Men jag orkar inte lyssna på dom. För dom är.. Ja, det finns inget bättre ord än irriterande.

Det är lite som med Linnea.. Jag gillar ju henne, men god damnit den tjejen är irriterande. He he. Nädå. Det var taskigt.

Hur som helst stör det mig. Att jag inte kan lyssna på musik som jag faktiskt tycker är bra (eller borde tycka är bra, för jag gillar ju 'sån' musik annars). Det var allt jag hade på hjärtat. Nu ska jag återgå att lyssna på musik som jag gillar OCH som inte irriterar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0