my night

Norska Hollywoodfruar.. Don't that sound exciting..? Ni vet då vad jag kommer roa mig med ikväll. Och efteråt? Behind the scenes för SATC2, måste ju ladda upp för lördag. Tilltugg? Glass indeed.

Har precis sett det hundrade avsnittet av One Tree Hill by the way. Varje avsnitt är i snitt 43 minuter skulle jag gissa. Så alltså har jag sett 4300 minuter. Det vill säga 71 timmar och 40 minuter.. Alltså ungefär tre dagar. Fast, när jag delade upp det i dagar lät det ju inte så mycket längre.. Det är ju bra. Vi vill ju inte att folk ska tro att jag inte har något liv alls..

Nåväl. Skola imorgon.. Diskussion om bananer. Mer spännande än så blir det icket. Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0