psi

Psi, psi, psi. Where to begin..? Det var kul. Fett jobbigt. Men kul. Vantarna stank. Jag har tvättat händerna. Jag ska göra det igen. Kommer troligtvis gå på det igen. Time will tell, och som jag skrev på engelska nationella 'and I'm looking forward to it doing so'.

Kul grej. Jag är inte så bra på höger och vänster. Eller ja, jag vet ju vad som är vad men min förvirrade hjärna blir lite.. ja, förvirrad ibland. Hur som helst hade vi tagit på handskarna och säger att vi ska stå med vänster ben fram. Av ren vana kollar jag ner på händerna. Jag har ett födelsemärke på höger hand så jag vet alltid vilket håll höger är. Men nu hade jag ju vantar på mig.. Lite panikisering dära. Men jag pulled it together och räknade ut vilket håll vänster var. Thank god for that lixx. Man vill ju inte skämma ut sig och sätta fram höger ben.. Vilket jag gjorde x antal gånger under passet. Men ingen märkte något. Tror jag..

Nu: dusch. Sen: guess? Right. OTH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0