run my, run

Det är otroligt hur många timmar man kan spendera med att göra ingenting.. Idag har varit en sådan dag. Jag har inte gjort något nyttigt. Minus lite adressregister som gick på typ en timme. Men utan något att plugga vet jag inte vad jag ska göra på söndagar. That's a bit sad.

Imorgon ska jag springa en mil. Jag har inte tränat på sisådär två veckor.. Men så har jag ju också varit sjuk. Och är egentligen inte helt frisk ännu. Så vi får se hur bra det kommer gå imorgon. Nio på ormberget kör jag igång. Ska då vara i mål senast tjugo över elva. Wish me luck.

Nu: sova. Måste ju vara utvilad till imorgon. (Plus att jag vaknade nio i morse för att se esc, så jag är lite trött nu.. Har ju faktiskt varit upp i TRETTON timmar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0