thank god i'm awesome

I lördags när jag varit och kollat på tjejerna då de sprang milen så råkade jag nästan göra något som hade varit otroligt jobbigt. Vi parkerade i ett parkeringshus, inte för att det egentligen är så relevant men hur som helst.
När vi hade kollat på tjejerna gick vi tillbaka till parkeringshuset. Jag låste upp bagageluckan för att sätta in Baloo i hans bur. När jag låst upp la jag nycklarna framför buren och Baloo hoppade in, jag tog av han kopplet och la det bredvid nycklarna och smällde sen igen luckan..
Som tur är så misslyckades jag. Halvvägs i igensmällningen av luckan insåg jag nämligen vad jag var på väg att göra.. Nycklarna låg i bilen. Alla dörrar var låsta. Och bagageluckan låses automatiskt när man stänger den. Thank god för mitt undermedvetna. Annars hade vi.. ja, fått slå sönder en ruta eller nåt. Och det hade varit en pain.

Nu; historiaplugg. Taggad för prov imorgon? Nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn girl var är din telefon?!?!?

2010-05-26 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0