VERSALER

OH MY GOD! Jag har namnsdag idag, and I didn't even know. Yvonne for the win lix. Jag kräver gratulationer. Som tack lovar jag att gratta er tillbaka på er namnsdag. Good. Thanks.

BY THE WAY, jag ska se satc IDAG! För klockan är ju över tolv. Tagga.

OCH sist men inte minst. Jag kan icket ha varit den enda som gjorde det. När jag var liten och man gick och la sig efter tolv och någon sa till en 'Vi ses imorgon' så svarade man alltid 'Nä, vi ses idag för klockan är över tolv!'. Liksom vem gjorde inte så? Vem GÖR inte så?

Och hej, stora bokstäver är SJUKT underskattat. It's like the dot over the I. The sushi before the satc2. The.. well, it's just awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0