dinner... with my

To all the people who read my blog since the beginning.

Min mor var inte hemma så jag gjorde pyttipanna till middag.

Nyköpt pyttipanna framtagen ur frysen! / Lite olja. / Börja steka! / Be happy!


Två råa ägg till. Mycket gott och nyttigt.

Igår hade mor glömt köpa mjölk så jag drack vatten till middagen. Inte idag. / He he, jag bara skämta med er aprilo om de råa äggen. Stekta ska det va'!

Fin dukning betyder allt! / Bara för att man är själv behöver man ju inte tråka till det. / Lite salt gör susen! / Kul grej jag hittade i Veckorevyn. Verkar som att jag inte är den enda som har och uppskattar att kunna ha saker i bh:n (besides what's supposed to be in there).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0