.


Dagen låt
'Going Out Tonight (acoustic)' - Carl Norén. Trots detta är det Eminem som går på repeat hemma hos mig just nu. Dunno why, men är inne in en Eminemperiod.

Dagen chock
Från och med imorgon lämnar en klasskompis oss för en annan linje. Men du ska veta Emma, även om du inte är en spinnare, så ÄR du en spinnare.

Dagens ord
Som Erika så fint lärde oss; gentlemänniska. Smaka på den alltså.

Dagens beslut
Jag har bestämt mig för att behålla klänningen. Känns bra. Födelsedags- och julklänning fixad.

Dagens udding (min egen böjning av udda..)
Jag fick en Veckorevyn idag. När jag beställde skorna från Nelly så fick man tre Veckorevyn på köpet. Jag fick en för drygt en vecka sen. Och idag fick jag en till. Hur ofta kommer de egentligen? Har ju inte ens hunnit läsa den första..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0