idol


Håller ni med?

Jag tror faktiskt att Jay kommer vinna. Han har helt klart bästa rösten i Idol (och inte bara denna säsong) och hittills har han suttit säkert alla gånger.

Men det är skillnad på att tro och vilja.

Jag tror Jay vinner för han har den bästa rösten. Men jag vill inte att Jay ska vinna.

And why's that? Låtvalen. Musiksmaken. Rock är inte min grej. Och att han mer eller mindre varje vecka framför en rocklåten kanske hjälper honom på vägen till vinst, men det får inte mig att gilla honom. Tyvärr.

Men vem vill jag ska vinna då? Linnea eller Olle.

Kort sagt: jag vill att Linnea/Olle vinner, jag tror att Jay vinner. Men mest av allt så vill jag se Jay sjunga powerballaden som kommer vara Idollåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0