IKEA


När vi anlände till Haparanda skulle Malin lämna tillbaka något hennes parents köpt föregående dag. Så jag och Linnea chillade.

Sen gjorde vi IKEA. Vi knäppte kort på allt, vi åt mat (god), vi köpte saker (billigt) och vi väntade på Linnea som skulle välja vilket presentpapper hon skulle köpa (beslutsångest).

Sen gick vi till Skopunkten som jag faktiskt inte längtade så mycket efter. Jag hittade dock ett par fina skor (som jag inte köpte). Sen for vi till Finland. FETT COOLT. Utomlands liksom. Ye.

Linnea ville inte vara med på kort i Finland. Det ville jag. Första bilden på mig är jag på något köpcentrum. Andra är på mig på HM. I Finland! Prislapparna var med euro. FETT COOLT.

Sen kom vi hem efter en varm och pömsig biltur. And this is what I bought;
- En vit hylla (+ två konsoler)
- Två svarta lådor
- Ett brunrött doftljus
- Vita blockljus
- Två leksaker åt los perros

Ljusfatet och det beiga ljuset hade vi hemma. Det var bara för 'känslan'. Men den förstörde jag väl nu när jag berättade det.

Och OTH passade som handen i handsken i lådorna. Perfection. Mycket nöjd. Och endast 147 kronor. KAP.

Ye. Jag är glad. Och trött. Film kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh Ikea är så billigt! Jag vill också dit. Köpte ett underställ idag från jobbet, 399 kr, kap? icket!

2010-11-03 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0