oh disney, you've done it again

Så jag såg att Henke hade lagt till 'Bet On It' på sin spellista. Nu kanske ni inte vet vilken låt det är, men den är med i High School Musical 2 och sjungs där av Troy (och detta vet jag varför..?). Låten är det väl inget fel på. Förutom att den är med i High School Musical då.

Men har ni sett dansen han gör till den? I filmen alltså (kan hända att jag sett HSM..). Hur som helst, it's hilarious. Och därför har jag, snäll som jag är, satt in den i detta inlägg.

Den arga gången i början. Och resten av början. Och resten av videon. I die.

Kommentarer
Postat av: Henke e min gud

Henke har aldrig fel angående låtar.

2010-11-11 @ 20:13:35
Postat av: linnea

och värre är att du förkortar det "HSM"

2010-11-11 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0