some people just walk in the light you know

Veckans mest ovärda skoldag (säger jag första dagen i veckan...)

Vi började med en NKlektion smo i stort sett bestod av ett ej lyckat experiment.

Vi fortsatte med en svenskalektion som det enbart pratades på.

Efter det ett spanskaprov. Och detta kanske ni tycker låter ganska viktigt. Men eftersom det enbart kommer dra ner mitt betyg hoppas jag att det är oviktigt.

Jag avslutade denna jobbiga jobbiga dag med en kan-knappt-kalla-det-en-lektion-lektion som egentligen bara var ett betygssnack. Och betyget vi snackade om var mvg. Mycket nöjd.

Jag tror att detta kan bli veckans mest ovärda skoldag. Men då har tisdag inte varit ännu. "Vad händer då?" frågar ni mig. "En lektion" svarar jag. Chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0