booooooooooooored

Jag har riktigt tråkigt just nu. Och det är illa för jag lovade mig själv att ta vara på alla dagar av lovet, innan hell before christmas börjar.

Men jag har absolut inget att göra. Några alternativ har jag dock funderat över.

- Spela sims
Det var så himla länge sen och det är ju faktiskt ganska nice.

- Baka
Frågan är 'vad?'. Och följdfrågan är 'ids jag?'

- Gå en promenad
Om än mysigt så är det ju kallt. Och krävande av mig. Men kanske.

- Göra en videoblogg
Just one problem, vad ska den handla om..?


Det ser ut som att min tumme har blivit avkapad. Men om ni någon gång undrat hur jag skulle se ut med bara 9,5 fingrar fick ni svaret här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0