dagens

Dagens stressigaste
Skolfoto. Har aldrig varit med om något så stressat. 'Fötterna på tejpen, vad heter du?, le, ett två tre, le mer, ett två tre, tack nästa. Och sen var det över. Jag antar att kortet kommer se ut ungefär såhär...


Dagens skönaste
NKlektionen. Inget arbete gjort. Mycket Robot Unicorn Attack. Mycket svenska klassiker. Mycket allsång. Helt ok najs.

Dagens inköp
Randig kavajgrej. Fin. Men jag är lite orolig, köptes på rea (99 kr) och går inte att byta eller lämna tillbaka. Men det är okej. Jag gillar't. Sessionssalsoutfit nästan komplett.


Dagens beställning
Vit blus från Ellos. Också på rea (149 kr) och lagomt söt. Får se när den dyker upp.


Dagens bak
Och då menar jag inte 'bak' som i rumpa. Utan som i bakning. Kladdkaka bakades i tron om att Linnea (och Malin) skulle dyka upp för Idolhäng ikväll. Men nu verkar det inte som att Linnea kommer och Malster tål den inte. Men jag sörjer inte, mer kladdkaka till mig.

Nu väntar jag på att Malster dyker upp och sen blir det idol och kladdkaka. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0