dress up

Förra inlägget fick mig att funderar på detta.

När jag var liten klädde jag alltid ut mig på halloween. En gammal klasskompis som fyllde år vid halloween brukade alltid ha maskerad då och jag var alltid utklädd till häxa. The classic lixx.

Sen växte vi upp. Hon slutade ha maskerad. Och att gå på bus-eller-godis var man för gammal för. Så jag slutade klä ut mig på halloween.

Men i år är jag sjukt sugen på att klä ut mig. Men jag kan ju inte klä ut mig och sen sitta hemma och kolla på One Tree Hill hela kvällen. Så kära vänner, vad gör vi på halloween?


När jag tänker på halloween tänker jag alltid på Mean Girls. The awkward moment när hon kommer in i huset är priceless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0