halloween


Senaste OTHavnsittet var ett halloweenavsnitt. Jag förstår varför Sandra tänkte på mig när hon såg det.

You may or may not know this, men jag är den största fegisen to ever walk this earth. I alla fall när det kommer till skräck.

Avsnittet började med en mardröm en av karaktärerna hade. Jag blundade most of that time. Resten av avsnittet var inte jätteläskigt, men det var heller inte helt oläskigt.

By the way, detta är ett tidsinställt inlägg. Är inte hundra på om det kommer funka, men det lär vi märka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ja det var faktiskt lite läskigt. Särskilt när man inte alls var beredd på det! ;)

2010-10-24 @ 20:59:56
URL: http://sandraoehrvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0