mary och kommunisterna

Jag slog aldrig på min dator igår (?!), därav ingen bloggning.

Saker jag taggar för:
Imorgon. Bjuder flickorna på halloweenmiddag, och som jag skrev till Malin 'utklädning uppskattas, men är inget krav'. Jag har redan planerat min outfit och ska inhandla lite grejer imorgon. It's gonna be nice.

Saker jag inte taggar för:
Jag vet att jag sagt detta många gånger förr till my friends, men jag måste säga det en gång till. Vecka 45 har jag en redovisning. Vecka 46 har jag två prov. Vecka 47 har jag två prov. Vecka 48 har jag två (+ ett engelskaprov som inte går att plugga till) prov. Det blir sju prov på tre veckor. De hade rätt; tvåan är jobbigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0