not saturday

20.13 Jag kollar på One Tree Hill (suprise suprise) men är inte riktigt sugen på att se avsnittet jag är på.

20.16 Jag pausar avsnittet och tänker att jag kan fortsätta kolla lite senare. Så jag sätter mig vid datorn och kollar runt.

20.19* Jag inser att 'Nej, jag kan inte kolla på One Tree Hill senare för det är ju söndag. Jag måste ju hinna sova också!'.

Jag hade totalt glömt bort att det var söndag idag. I vanliga fall gör jag inte mer än att plugga, sova, chilla och möjligtvis träna på söndagar. Men idag for jag in till stan och fikade och sen kollade jag på hockey. Så när jag kom hem på eftermiddagen kändes det som lördag.

Men så var det icket. Och nu är jag lite sad. Men inte så sad. Helgen har samtidigt känts aslång.

Nåja. Ska blogga mer i veckan. Ska vara duktigare med bilder i inläggen. Ska vara roligare. Ska helt enkelt vara bättre.

*Och jag vet, när klockan är 20.19 hinner jag mycket väl kolla på oth. Men jag tycker om att gå och lägga mig tidigt. För då får jag sova många timmar. Och det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0