paus, play

Ibland önskar jag att jag kunde pausa livet. Måste göra en massa saker just nu som jag verkligen inte orkar ta tag i.

To do list
Historieuppsats (till onsdag)
Spanskauppsats (till onsdag)
Matteprov (fredag)
Sälja plastpåsar
Sälja New Body
Måla naglarna
Träna
Läsa alla blogginlägg som jag skjutit upp att läsa
Ladda ner musik
Fixa med bloggdesignen


Listan är alldeles för lång för att jag ska orka ta tag i den. Men så länge jag låter den ligga kommer den vara där och irritera.

Men jag ska ta tag i den. Senare.


Fick ett armband av mor/mormor idag. Mormor hade tydligen städat och hittat det så hon gav det till mor som gav det till mig. Yey.

Kommentarer
Postat av: linnea

JAG ÄR FREAKING FÄRDIG MED HISTORIAN! nöjd tjej.

2010-10-14 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0