stuff and so

Tre saker jag längtar till just nu
1. Till mina skor kommer. I really want them to be lika fina som på bilden!
2. Till blusen jag beställde kommer. Nu har det gått alldeles för många dagar, och den borde dyka upp snart.
3. Till Linneas iPhone kommer. Jag har första tjing på den (efter henne förstås) and I can't wait!

Tre saker jag inte längtar till just nu
1. Onsdag, både spansk argumenterande text om dödshjälp och uppsatsgrej på historian ska lämnas in då.
2. Fredag, matteprov. Om vi säger så här räta linjens ekvation och jag är inte riktigt vänner.
3. Höstlovet, jag är egentligen inte så skolless men ett lov sitter aldrig fel. Fail på My, detta skulle självklart vara under saker jag längtar till.

Gjorde även fransk manikyr nyss. Blev helt okejbra. Bilden är tagen med webkameran, där av den ytterst dåliga kvaliten. But whatta heck, you'll live.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Nu är jag förvirrad. Längtar du INTE till höstlovet? :D

2010-10-17 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0