till linnea


Måste bara säga att andra kommentaren kom först. Så ni vet liksom.

Jag förstår din poäng. Jag kan ha inte gillar converse. Och det kan ha hänt att jag sedan köpte ett par. Men jag tyckte inte converse var fint förrut, och det händer fortfarande att jag inte tycker folk passar i det. Men it grew on me, precis som med gladiatorsandaler och idag finner jag för det mesta fint.

Och angående kilklackar. Jag kan inte påstå att jag hatat på kilklackar. Möjligen tyckt att det lätt ser otroligt klumpigt ut. Och det är jag fortfarande rädd för att skorna jag beställde ska vara. Men kilklackar har jag inget emot.

Så, jag förstår vart du vill komma. Men teorin är lite bristfällig. Slipa på tekniken och kommentera bättre nästa gång.

Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen! ska ta åt mig av den konstruktiva kritiken och kommentera bättre nästa gång.

2010-10-16 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0