broken

Det kan hända att jag bloggat om detta förrut, men jag ber er ha överseende med mitt bristfälliga minne.

Det finns en låt som heter Broken. Ni kan lyssna på den här under (för att förstå resten behöver ni endast lyssna från 2.55 och 3.10);

Låttexten går som följande;
"The broken lights on the freeway left me here alone
I may have lost my way now, haven't forgotten my way home"

Texten jag trodde de sjöng alldeles för länga för att skriva ut exakt tid här;
"The broken lights on the freeway left me here alone
I may have lost my wiener, havenät forgotten my way home"

Needless to say (but I'm gonna do it anyway (rim)), ja jag undrade vad tusan han sjöng om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0