underclassman

Visade sig att Stina också hade skjortan i svart. What do you know..? Nu kan vi matcha i alla fall.

Och det blev inte Harold and Kumar, det blev faktiskt en helt okejbra actionkomedi. Underclassman. Lite rolig, lite fånig men helt okej.

Något som jag dock reagerade på var att jag kände igen i stort sett varenda skådis som var med i filmen.

Jag räknade och sammanlagt kände jag igen åtta stycken. Jag har skrivit ut vilka det var och vilka de spelade i denna film och vilken film/serie jag känner igen dem från. Men listan blev ganska lång, så känn inget krav på att läsa den.

Vi har Cheech Marin som spelade polischef men som också varit med i Spy Kids.

Vi har Kelly Hu som spelade polis men som också är med i The Vampire Diaries.

Vi har Shawn Ashmore som spelade 'the popular guy' men som också har varit med i Smallville.

Vi har Kaylee DeFer som spelade 'the popular guy's flickvän men som också varit med i The War At Home och nu mera nyligen How I Met Your Mother.

Vi har Ian Gomez som spelade polis men som också varit med i Cougar Town.

Vi har Roselyn Sanchez som spelade lärare men som också har varit med i Brottskod Försvunnen.

Vi har Hugh Bonneville som spelade rektor men som också varit med i Notting Hill.

Vi har Johnny Lewis som spelade 'the goofy kid' men som också varit med i Raise Your Voice och OC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0