what do you think?


Alice hoppar av Idol. Vad känner vi om det?

Två saker som jag vill säga i alla fall.

1. Tyckte Alice var riktigt bra då hon fick sin guldbiljett, men sen har hon blivit sämre. Hon sjunger lite för nasalt för min smak. Så att hon hoppar av innebär inte hjärtesorg för min del, även om det är tråkigt. Men det var inte henne jag höll på.

2. Om Alice hoppar av nu innebär det att det kommer vara en mindre Idol än vad det borde vara. Blir fortfarande någon utröstad imorgon kväll? Om ja, blir det ett mindre program då?

Kommentarer
Postat av: Maxhelene

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-07-19 @ 11:20:15
URL: http://maxhelene.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0