edge


Vi har en massa tidningar liggandes inne i badrummet. Tidningen på bilden ovanför sticker bara ut så man ser texten 'Årets vassaste julklapp hittar bl.a. du hos:'. Jag har länge tänkt att det skulle vara en vitsig reklam för en spikmatta. För de är ju vassa.

För några dagar sen så började jag undra vad det egentligen var reklam för. Så jag drog ut tidningen. Och då visade det sig att jag hade haft rätt, reklamen var för spikmattor!

By the way, var inte '...hittar bl.a. du hos:' en väldigt konstig formulering? Borde det inte vara 'hittar du bl a hos:'? För nu låter det ju som att jag och andra hittar spikmattor enbart på affärerna som står under. Inte att jag hittar dem affärerna under och på andra ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0