forgetting

När jag var på spinning sist glömde jag sportbh. Men det är ju enkelt löst, bhn fick helt enkelt agera sportbh. Och det fungerade utmärkt.

När jag var och tränade förra veckan glömde jag sockar. Tyvärr hade jag strumpbyxor och fick då vara barfota. Trots lite ömma fötter efteråt, fungerade även det utmärkt.

Så idag var min plan att träna efter skolan. Jag var extra noga när jag packade och jag var 100 % säker på att jag hade med mig både sportbh och sockar. Och det hade jag.

Men det var något jag inte hade med mig... Byxor.

Jag freaking glömde byxor. Det är lite svårt att fixa. Pilates i jeans kändes inte riktigt som ett alternativ. Så jag for hem igen. Utan att träna. Och nu sitter jag här.

Kul. Verkligen.

Byxorna jag glömde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0