shitday

Ingenting går rätt för mig idag. Verkligen ingenting.

Först går det inte att logga in på min användare på skolans datorer. Vilket resulterar i att vår enda projektlekton den dagen goes to waste. And I can tell you, vi behövde den timmen.

Sen så har vi orientering på idrotten. Min mobil flyger ur fickan när jag springer på en stig. Mobilen prickar en sten. Och skärmen spricker. Big time.

Och nu sist. Jag hade suttit och jobbat med projektet i minst två timmar. Jag hade skrivit ihop våra källor. Skrivit ihop en massa till NKtvärgruppsdiskussionen. Fixat med vår miljömärkningslogga. Och eftersom inget var färdigt, var inget heller sparat. Sen la datorn av. Then and there. Allt blev svart. Och nu går den inte igång.

Så ni kanske förstår när jag säger att jag inte kommer blogga något mer idag. Istället ska jag jag fråga the big guy up there (som jag inte ens tror på) vad fan han har emot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0